SEARCH

Bestellen

  • Hoe kan ik bestellen?
    Je kan zowel via de webshop als telefonisch (0592-460009) of per email (info@krugergeschenken.nl) bestellen.
  • Voor welke datum moet ik bestellen?
    Dit hangt af van het gekozen pakket. Indien een bepaald pakket niet meer voorradig is, dan nemen we contact met je op.
  • Wat is de minimale besteleenheid?
    Per soort geldt een minimale bestelhoeveelheid van 20 kerstpakketten. Relatiegeschenken zoals wijn- of bierpakketten kunnen per stuk worden besteld.
  • Kan ik een aanpassing doen in het pakket?
    Ja dat kan, neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
  • Kunnen jullie een kaart toevoegen aan het pakket?
    Wij zorgen er met veel plezier voor dat er een kaart in het pakket meeverpakt wordt.
  • Hoe kan ik mijn bestelling ophogen?
    Je kan zowel telefonisch (0592-460009) als per email (info@krugergeschenken.nl) de hoeveelheid pakketten verhogen.
  • Hoe kan ik mijn bestelling verlagen?
    Direct na plaatsing van de order worden de artikelen besteld. Het is daardoor lastig om het bestelde aantal te verlagen. Natuurlijk zoeken we graag naar een oplossing, neem z.s.m. contact met ons op voor de mogelijkheden.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Het is helaas niet mogelijk om een reeds geplaatste order te annuleren.
  • Ontvang ik een orderbevestiging?
    Na het plaatsen van een bestelling ontvang je automatisch een orderbevestiging. Heb je die niet ontvangen dan staat deze wellicht in je spam-map. Als hij ook daar niet instaat verzoeken wij je z.s.m. contact met ons op te nemen.
  • Kan ik ook een offerte aanvragen?
    Je kan in plaats van een bestelling te plaatsen ook een offerte aanvragen voor een van de gewenste pakketten of een maatwerk kerstpakket.
  • Kan ik een kerstpakket op maat bestellen?
    Jazeker, we denken graag mee welk kerstpakket / geschenk voor jullie relaties het mooiste cadeau is. Neem contact met ons op voor een afspraak in de showroom. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch / per email / via facetime de wensen door te nemen.
  • Welke verpakking zit er om het pakket?
    Ieder pakket wordt verpakt in een luxe geschenkdoos.

Levertijd en aflevering

  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten bedragen € 35,- excl btw per afleveradres. Dit bedrag is gebaseerd op aflevering in Nederland exclusief de waddeneilanden. Voor afwijkende afleveradressen geven wij je een gerichte kostenopgave.
  • Wat is de levertijd?
    Bij het plaatsen van de bestelling kan je aangeven op welke datum je de pakketten graag wilt ontvangen. Wij bevestigen vervolgens of wij daadwerkelijk op deze datum kunnen uitleveren.
  • Hoe worden de pakketten afgeleverd?
    Wij vinden klantgerichtheid en ontzorgen erg belangrijk, daarom leveren wij de pakketten af op de plek waar jullie ze graag willen hebben staan.
  • Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
    Ja dat kan, graag horen we dat z.s.m.
  • Garanderen jullie dat het op de gewenste datum afgeleverd wordt?
    Wij zullen er alles aan doen om op de afgesproken dag af te leveren. Door bijzondere omstandigheden (van bijvoorbeeld het weer of verkeer) kunnen we dit echter niet 100% garanderen.
  • Kan ik de bestelling ook afhalen?
    Jazeker, tijdens het bestellen kan je kiezen voor “Afhalen bij ons magazijn in Assen”.
  • Kunnen de pakketten ook bij de medewerkers thuis afgeleverd worden?
    Dat kan, dit kan zowel via de grotere transporteurs als via een organisatie die mensen met afstand tot de arbeidsmarkt een werkplek biedt.

Betaling

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    Je kan betalen via Ideal of een bankoverschrijving.
  • Wanneer moeten we betalen?
    De betaling dient te gebeuren bij het plaatsen van de bestelling of binnen twee weken na het plaatsen van de bestelling.
  • Hoe ontvang ik de factuur?
    De factuur wordt digitaal (per email) verstuurd.


Kruger Geschenken | Pottenbakkerstraat 3 | 9403 VK Assen | 0592-460009 | info@krugergeschenken.nl

Terug naar Boven